sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Maatuska ja miniJoulut

Perjantaina minulla oli ilo saada hyvän ystäväni Sinden meille viikonlopuksi. Viikonloppuun mahtui niin shoppailua, naurua ja miniJoulut yhdessä M ystävän kanssa! Olipa hauska kokoontua pitkästä aikaa yhdessä.
Lauantain shoppaus kierroksen saldoa: Sisustus Selmasta ihana vaalenapunainen maatuska koru, pakkohan se oli ostaa. Muutenkin olen tykästynyt näihin maatuska emäntiin. Suunnitelmissa on parit kukkarot ja paidan tuunausta maatuska tyyliin. Kirjakaupasta alennuksesta kiva joulukirja "Joulun kuvia" nyt on sitten yksi joulukirja lisää. Niitä on kiva katsella ja ihastella nyt joulun kynnyksellä.







Kaupungillä M liittyis seuraamme ja aloitimme miniJoulujen vieton käymällä syömässä ja sieltä jatkettiin meille glögille ja herkuille. Tietysi miniJouluihin liittyi pientä lahjontaa puolin ja toisin. Minä värkäsin heille nappipitsikukkaset. Minä sain...





Naamakirjassa on "ilmoitus" tänään olevasta kummien päivästä. Minulle niitä onkin siunautunut kolme kummitettavaa. Tänään olisi tarkoitus lähteä viettämään laatuaikaa toiseksi nuorimman kummipojan kanssa....



Näihin kuviin ja tunnelmiin
heippa ensi viikkoon!

-Poopis-

p.s pahoittelen kuvien huonoa laatua

1 kommentti:

  1. Söpö maatuska-koru! Mullekin kelpais semmoset jokku pikkusen nykyaikaisemmat maatuskanuket koristeeksi. :)

    VastaaPoista